Tävla för klubben

Tävla för Roslags-Länna IF

Är du medlem i Roslags-Länna IF kan du också tävla för oss. Du måste ha givit oss ditt fullständiga personnummer annars kan du inte anmäla dig till tävlingarna.

Såhär anmäler du dig till en tävling:

1. Gå in på tävlingskalendern här >>
    (obs denna ser likadan ut som den du hittar hos skidförbundet, men denna är kopplad till just Roslags-Länna IF, som du ser högst upp i vänstra hörnet)
  2. Leta fram den tävling du vill anmäla dig till, dubbelkolla så att anmälan är öppen, annars kan du inte anmäla dig.
  3. Klicka på tävlingen.
  4. På denna sida kan du läsa mer om tävligen och inbjudan
  5. Klicka på "Till anmälan"
  6. Markera ditt namn i listan (går också bra att söka efter ditt namn).
    Skulle du inte finnas med i listan måste du kontakta oss för att kunna anmäla dig! Kontakta Emelie Jansson på emelie.c.jansson@gmail.com eller 070-4937586
  7. Klicka på "Anmäl mig"
  8. Kontrollera att alla uppgifter stämmer
  9. Klicka på "Spara anmälan"
  10. Klicka på "Spara/Skriv ut"
  11. Öppna eller spara filen (ev. öppnas den automatiskt) för att se din anmälningsbekräftelse samt till vilket Bankgiro eller Plusgiro du ska betala till.
  12. Betala till tävlingen från din vanliga bank.
  13. Klart

Om du vill dubbelkolla att din anmälan kom med så kan du gå till tävlingen, klicka på "Till anmälan" och sedan klicka på "Visa anmälningslista" - finns du med här så är du anmäld. Betalningen måste du kolla hos din bank om den gått igenom, det kontrolleras inte här.