Utegym

Välkommen till Roslags-Länna IFs utegym i Riala, Norrtälje

RLIF-utegym-7.jpg

Nu kan du som medlem även träna styrketräning vid elljusspåret!

Under våren 2018 påbörjade vi arbetet med utegymmet och i november blev allting klart! Utegymmet har 6st stationer:

• 1 stolpe
  • 3 chinsräcken
  • 1 dips
  • 1 knäböj
  • 1 marklyft/stocklyft
  • Däck (löpning med höga knän tex)

På flera av stationerna går det att göra flera olika övningar, se skylt intill varje station.

Vi kommer att köpa in en del mindre utrustning också, såsom gummiband, rep och kettlebells så kan vi köra cirkelträning vid gymmet med både tyngre och lättare vikter.

Belysning finns och sätts på intill utegymmet med en timer. Timern är på i en timme innan den stängs av automatiskt.

Är du inte medlem och vill träna på utegymmet? Du blir enkelt medlem genom att betala medlemsavgift här. Det är viktigt att du som vill träna hos oss är medlem, på så sätt kan vi fortsätta utveckla verksamheten.

Vi önskar alla välkomna till utegymmet och en stark träningssäsong med Roslags-Länna IF!

RLIF-utegym-1.jpg

RLIF-utegym-1a.jpg      RLIF-utegym-1b.jpg