Roslagslaennaif-logga.gif

Senaste spårstatus

skidspar.gif

Sponsra en elstolpe

Sponsra en elljusstolpe på Roslags-Länna IFs elljusspår!

Kostnaden för att sponsra en elljusstolpe är 250 kronor/år. Sponsringen gäller för ett år i taget. Vem som helst kan vara sponsor - både privatpersoner och företag.

På stolpen kommer ditt namn eller företagslogga att synas. Viss möjlighet till val av stolpe finns i dagsläget.

Roslags-Länna IF kommer även att presentera dig som sponsrar på anslagstavlan vid klubbstugan.

Intresserad?

Ta kontakt med Jim Sjöman på telefon: 0708-53 10 90 eller maila till Jim Sjöman

Det är viktigt att du kontaktar Jim innan du betalar in, annars vet vi inte vilka skyltar som ska upp.

Såhär ser skylten ut:

Sponsring-av-elstolpe.gif